Wstępnie plan był na dzieci w wieku 6-12 lat. Tak wiele się wydarzyło w trakcie tworzenia programu, remontu i zakupów, że postanowiliśmy zwiększyć ten zakres.
Program jest przygotowany i podzielony na dwie grupy. Dzieci młodsze (4-7 lat) oraz dzieci starsze (8-12) ale zajęcia odbywają się w grupach rodzinkowych 🙂
Twoja pociecha nie łapie się na przedziały? nie ma problemu w planach mamy warsztaty dla różnych grup wiekowych a tak w ogóle to zapraszamy do KONTAKTU.
Zajęcia przewidziane są dla każdego dziecka w powyższych przedziałach wiekowych, które chcą się świetnie bawić w grupie i indywidualnie. Bawimy się, szalejemy, tańczymy i przemycamy wiedze podczas zajęć praktycznych. Bloki tematyczne opisane są w zakładce OFERTA.
Zapytasz jaką będziesz mieć z tego korzyść… taką, że na zajęciach stawiamy na umiejętności miękkie, a dzięki temu łatwiej jest młodzieży w dorosłym życiu. Lepsza odporność na stres, oswojenie się z mikrofonem, wystąpieniami tak potrzebnymi na maturze, studiach czy rozmowach rekrutacyjnych.Do tego dokładamy jeszcze inteligencje emocjonalną i komunikację. Wszystko to czego nie uczą w szkole znajdziecie w MBA Mini Brain Academy 🙂
Do zobaczenia
W wyniku regularnego uczęszczania na nasze zajęcia i korzystania z kilku bloków tematycznych Twoje dziecko otrzyma konkretne korzyści:
- będzie potrafiło sprawnie kojarzyć i przyswajać wiedzę z różnej tematyki
- będzie potrafiło skupić się na wykonywanych zadaniach
- prawa i lewa półkula mają różne zasoby a Twoje dziecko będzie czerpać z całości,
- równomierny rozwój całego układu nerwowego i wykształcenie odpowiednich zdolności intelektualnych,
- będzie potrafiło szukać i zdobywać wiedzą co przełoży się na wyniki w nauce,
- zdobędzie umiejętność większej koncentracji uwagi,
- rozwinie zdolności zapamiętywania, wyobraźnię,
- zdobędzie umiejętność aktywnego słuchania
- ,zdobędzie zdolność umiejętnego wykorzystywania wiedzy
- nauczy się co to proces wizualizacji a to przełoży się na ułatwienie każdego aspektu dnia codziennego czy sportu
- nauczy się czytać zależności w świecie, przewidując efekt końcowy